:(

Jag har världens bästa pojkvän! Även om han åker till Norge, eller ja han är ju påväg dit nu. Men jag kommer vänta på honom vad som än händer. Blev lite jobbigt att säga hejdå. Fast det var jobbigare sist han åkte dit när man visste att han skulle vara borta i 4 månader. Nu kanske han kommer hem om 5 veckor, om jag har tur dvs. Annars om 9 veckor :/..
Vi har umgåtts hela dagen idag. Vi plocka bort de sista i lägenheten och sedan var vi hos Robins bror en stund. Pizza har vi hunnit äta oxå, eller jag åt sallad och han feeeting mat :D. Saknar honom redan :(
Så nu ligger jag i min säng och är lite blöt i ögat.
Fick just ett sms av Robin, stod att jag skulle ringa honom när jag skulla lägga mig sen. Förstår om han kommer få tråkigt nu. Tåg till Sthlm och sedan buss till Norge :p haha stackars...
La ner en liten prydnads ko i hans resväska i smyg som vi båda gillar och tycker är söt:D. Skulle vilja se hans min när han ser den.. aaawww..
Imorgon kommer jag inte ha något alls att göra :s, blir väl film hela dagen lång förmodligen.
Och på måndag ska jag shoppa loss med Elin =D, förresten hade vi sketa roligt igår. Vi åkte bil med någon hon känner eller nått. Sen så snackade vi i telefon med konstigt personer, hahaha åååå..

Nu vill jag vara glad, men det är svårt..
En sak till.. Jag har haft fruktansvärt ont i min handled nu i över en månad eller så. Det har bara blivigt värre. Kan knappt hålla i något eller öppna dörrar med min vänster hand. Mamma har haft ont på lika sätt och på måndag ska jag kolla upp det. Om jag har de som hon haft måste jag opereras :(


hade bra allihopa.  puss från en halvledsen thilda :(



Kommentarer
Linnea

finns här thilda <3

2009-12-27 @ 19:31:46 | http://faakkyah.blogg.se/
Anonym

du är världens bästa flickvänn

2009-12-28 @ 18:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback