färdig

Nu är jag färdig för att gå på stan! Mamma hämtar upp mig snart så ska vi åka ner och köpa lite grejjor.
Jag ska ha med mig tre stora fyllda kassar med kläder, en fylld teamsportia väska, två stora jackor och två andra väskor fylld med mina saker som ska med mig hem. Så får väl se om de ens får plats i bilen. Har fortfarande grejer kvar men dom hämtar jag sen. Robin ska ju flytta snart så är väl tajm för mig att ta hem mina saker. Fast tar hem dom pga av en annan sak oxå! Men de pallar jag inte ta upp.

Idag är det mjukisdress som gäller ;* så underbart skööööönt.
Efter stan ska jag iallafall hem och plocka upp alla mina saker :p och sedan kommer Helena och hämtar mig. Så drar vi till hedemora. Kommer bli mys hoppas ja ;)

Lagade nyss egen mat. Stekte på en hamburgare och potatisgratäng till de, mums! Så nu går inget ner i min mage på ett år som det känns nu. blääääääää


hade bra! kram från thilda
 ♥ 



Kommentarer
Trueno

Hejsan!

Kolla in min hissa/dissa lista, håller du med? =)

http://trueno.blogg.se/2009/december/hissadissa.html

2009-12-19 @ 16:21:30 | http://trueno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback