Ny blogg

Hejsan!
Idag fick jag tråkigt och bestämde mig för att göra en egen blogg! Skriva mer om mitt liv. Och vara seriös.
Vilket jag inte varit i min och Evelinns blogg  .Men jag gillar den ändå och kommer skriva där oxå!

Idag har jag varit i skolan, har bara haft tråkiga lektioner. Första lektionen hade vi svenska, sen hade vi bara media och idrott. Fast vi fick bara reda på våra prov då. Och jag klaaara det!! wiih.

Min pojkvän ringde mig nyss och berättade att han skulle börja jobba tidigare i Norge. Så han är inte hemma på nyår :'(. Blir väl att festa för mig då istället för att umgås med honom. Finns inte så mycket annat att göra.


hade bra



Kommentarer
Anonym

Grattis till att du klarade det :) nice blogg förresten..

2009-12-16 @ 18:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback