skola

Jag sitter i skolan nu. Har nyss haft ival. Gjorde ingenting där, orkade inte!
Sitter i mac salen nu med marre , vi börjar våran nästa lektion om en halv timme. Är så jävla trött så det finns inte. Vill bara sova, tvingade mig själv imorse att gå upp. Det var tungt.
Jag saknar mina vänner.. jätte jätte mycket. Ewwe, Emmy, Elin, Smås, Fanny, Sara, Emmalisa, Therese 
Efter skolan idag ska jag gå till mammas jobb och möta henne där. Vi ska ner på stan och handla lite. Ska köpa färdigt julklapparna till Robin!
jag ska väl kila iväg nu :/
hade bra, puss från thilda 



Kommentarer
Marre

haha okey nej men klart jag skriver om de folk vill att jag ska skriva om och svarar osv haha xD annars får man ju inge läsare osv xD

2009-12-18 @ 13:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback