tråk!

ÅRET .


Hur har året 2009 varit för dig? riktigt bra

Bättre än förra året? tror de
Har du träffat några nya vänner?
hmm, har jag?

Någonting du aldrig kommer glömma från 2009?
är inte så bra på datum men finns vissa dagar som jag aldrig glömmer!

Har du flyttat under år 2009
? nej

Har du hittat en ny låt som du älskar?
mm och hunnit tröttna på dom också


Isåfall vilken? eh.. finns ett par

Har du druckit alkohol? ja
Har du rökt?
kanske nåt bloss

Har du kysst en främling?
nej


KÄRLEK.


Hur har din kärlek varit 2009? perfekt

Har du varit kär? jaa. Och är!
Har du sagt jag älskar dig till någon?
ja

Har någon sagt jag älskar dig till dig?
ja

Har du haft sex någon gång under året?
ja

Har du haft ett hemligt förhållande?
nej..


SORG OCH HÄMND.


Har någon i din närhet tagit självmord? nä

Har någon i din släkt avlidit?
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven?
nej

Har du varit i slagsmål?


PERSONLIGT.


Har du gjort någonting du ångrar? mm

Isåfall vad? ..
Har du skämt ut dig?
har jag säkert.

Har du ljugit för en vän?
nej de tror jag väl inte :O fult att ljuga ju

Har du varit ute en hel natt?
haha ja

Har du blivit tagen av polisen?
nej

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön?
ja

Har du sovit i samma säng med någon i samma kön?
aa


SKOLAN&FRITIDEN.


Vilken skola går du på? karlfeldtgymnasiet

Har någon varit elak mot dig i skolan? tror inte de.
Hatar du någon i din skola?
nej

Har du gjort något framsteg?
har jag säkert, hihi

Har du haft alla rätt på ett prov?
hmm.. vi har inte haft så mycket prov. Tror inte de?


VÄNSKAP.


Har du träffat nya vänner? ja

Har du förlorat en vän? ibland känns de så
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän?
försöker hålla kontakten med alla mina gamla vänner!

Har du gått bakom ryggen på en vän?
nej!

Har du ljugit för en bästavän?
nej!

Har du haft en relation med en vän?
nej

Har du många killkompisar?
nej inte så .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback