Fredag

Idag har jag och Robin varit duktiga! Vi bestämde oss imorse att ta cyklarna till stan. Och det gjorde vi. Ingenting var öppet typ. Men vi köpte glaslim till en grej jag råkade ha sönder häromdagen när jag städa :| . Så nu ska den bli hel igen! Vi var lite tjocka som tryckte i oss en pirre också. Sen cykla vi hem. Med min ovanliga otur så fick ju jag punka typ 1,5 km från mig. Så fick gå resten av biten.

Jag och Thessan festade igår. Först hos mig, sen till marre oxå åkte vi lite bil!
När jag kom hem på natten hade robin ritat en teckning till mig i paint. Det roligaste var att han ritat en grön sol. Han trodde den var gul. Haha sööööt. Min färgblinda pojkis!!

Nu ska jag ha fredagsmyyyys  ♥
bajj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback