Söndag

Min helg har varit super:).
I fredags åkte jag till sala och tog en promenad där. Köpte ett par skor och örhängen.
I lördags (igår) var jag på stan med Robin och träffade Zeth. Franz unge. Han var söt.
Sen åkte vi till Jesper och firade honom en stund.
Vi ville sedan kolla på marknaden i Norberg så vi drog dit. Det var trevligt :). Mötte på Therese så vi åkte karusell tillsammans. Blää på den. Den höll på hur länge som helst så jag mådde skit illa efteråt.
Vi vann en söt liten nalle och en gummihammare som vi gav till Axel. Höhö..
Sen träffade jag och Robin på Elin och hennes kille Kari. Vi gick tillsammans en stund och kollade på marknaden. Sedan ville Kari visa hur han bodde så vi drog hem till han och drack lite gosaker ;). Mysit var det . Och det måste göras om med lite grillining på det hela ;).
När jag och Robin kom hem åkte vi nästan iväg lika fort igen till Susanna på fest.
Det visade sig att min syster hade fått en kortlek på näsan när vi kom fram och hela badrums handfatet var fullt av blod. Hahaaaa..
Sedan skjutsade Lasse hem oss (:.
Och idag har jag varit ute på promenad i skogen. Svajn skönt var det. Jag, Robin, Johanna, Linus, Mamma och Pappa gick ut och skulle hälsa på Axel i sin kojja. Hehe
Zeth
Robin och jag i sala.
Robin och jag i sala.
Jag och Therese
Elin, jag och Therese
Jag och Therese. haaahaaa
jag och thereeeeeesee
jag och therese
precis gått ur karusellfan.
jag och kari
elin å jag på ica
kari och elin
balkongen
robin och kari
deras söta misse.
jag på balkongen
jag på balkongen
jag på balkongen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback