AAAAAAÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

jag får panik.. ALLA MINA BILDER ÄR BORTA. Alla fina man tagit :( och alla gamla.. Visst har lagt upp massa bilder på bloggen och biddagboken och så. Men dom finns inte i stora bilder. Livet går vidare.
Jag har panik över till till sak också. Praktik!! alltså, ååååååååh.......
Jag skulle ringa en i södertälje. Men jag vågar inte vara där. Så fort man sätter foten där blir man väl rånad och våldtagen :S.
Jag hittade nyss på en jätte söt tjej som jag skrev till. Hoppas hon tar in praktikanter!!! Jag har aldrig tur.. Min strömsladd till datorn gick nyss sönder. Så kunde inte sitta vid datorn. Som TUR var så hade robin en strömsladd som var till en hp dator som jag fick... Så nu laddas datorn heeela tiden. Skönt!

Jag städade min smink låda och min garderob idag. Hehe, så ni får se bilder påt!


rensat ur alla klänningar jag inte ska ha :) Plus att resten av mina skor är i Brovallen fortfarande -_-


första lådan med lite skit jag använder mest. Rensat ut de mesta där i också. Såg ut som en bomb hamnat där innan..


& andra lådan





kjam♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback