Lördag

Varit lite bakis hela dagen idag. Trött som tusan är jag! Blir nog att sova tidigt ikväll. Ska se klart en film som jag bara orkade kolla halva på häromdagen! 9 tror jag den heter. Konstigt namn men spännande ;) Också ska jag äta min geisha
Räknade nyss ut att det kommer 17 personer hit på måndag. I våran lilla lya. Haha, vi har iallafall fixat ett extra bord så alla får nog plats :)

Sitter och klickar runt lite på internet, hittade en fin tröja som jag vill köpa nu till hösten. Den ser super skön ut =)




jag har ögon för dig ;)



Kommentarer
Natalie

Sv: Hihi ja jag shoppar en hel del ;D Men shoppar mer än vad jag har råd med :p haha! Ja jag bor i en egen lägenhet :) Jätte skönt är det, även om jag önskade att den var lite större :p haha!



Gud vilken fin kofta! :O vart finns den? :*

2010-08-15 @ 01:48:58 | http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback