måndag

Ännu en skoldag avklarad!
Sökte jätte många praktikplatser idag med Linnea Smås :)
Vid lunch åt vi en god sallad vi två. Sedan åkte hon hem för att köra lite bil.
Då drog jag till stan med helena, olsson, mirre, lina, emma och sara, vi fikade. Blev en fet liten kladdkaka och en festis. Hihi
Såg ett par snygga brallor på hm som jag ska ner och pröva nån gång när jag orkar.
Inatt kanske jag ska sova hos Johanna. Då kan man sova länge =) tar bara typ två min att gå till skolan=)
Tog lite bilder nu i camen utan nå löshår eller tuperat. Orkar inte ha mitt slitna löshår längre. Antingen ska jag sy fast clipsen på de orörda håret eller så ska jag vänta ett tag med de.
Snart ska jag hem till johanna och bygga ihop soffa. Sen hem till Brovallen vilket ska bli sååå skönt. Inte vart där på as länge :(. Vi ska äta god mat då iallafall:D
kul

bild från i lördags!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback