nattii

Hemma nu efter en ganska så rolig kväll! Faktist så blev den lyckad!
Mötte upp frida, jessica, malle, emelieW, ellen och en annan tjej jag inte minns namnet på vid hemköp. Vi gick hem till Ellen och blev bjuden på goood dricka :).
Vi gick sedan ut på stan och träffade trevligt folk!
Träffade simone med hennes pojkvän. Vi följde med henne med några folk till en lägenhet där vi körde twister. haha kul som fan fast jobbigt att stå konstigt vissta gånger ^^
Sedan träffade jag på robin. Så åkte vi hem och gjorde en hamburgare. Som jag alltid gör som fylle mat hemma ;).
Vi ska nog sova snart. Sedan blir det att städa imorn och planera allt inför måndag. Kommer hit typ 15 personer. Det kommer nog bli skit kul:D. Vi bjuder på smörgåstårta och lite annat fika.
Natti :)


Jag och Robin snart:) awww




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback