Torsdag

yooooo, det var ett bra tag sen jag skrev nu.. tror jag! Några dagar sedan iallafall.
Imåndags drog jag och therese till rättvik. Vi övernattade där till tisdagen. Eller övernatta och övernatta. Vi hade ingenstans att sova. Men sen träffade jag på gustav från min gamla klass som tur var. Han och hans kompis hade ett tält som de skulle slå upp. Så vid nio på morgonen gick jag och therese och la oss. Sov till typ elva. Det var det oskönaste jag någonsin sovit på tror jag, EN! sovsäck hade dom i tältet. Som vi låg på. Sen hade vi våra kläder som täcken och kuddar^^ hehe..
Jag tror att jag aldrig stått och väntat på att OK ska öppna klockan sex på morgonen. Det gjorde vi iallafall för att köpa frulle. Therese var så trött då så hon sa helt fel till han som stod i kassan. HAHAAHAHA jag skrattade ihjäl mig..
När jag kom hem sov jag 16 timmar. Helt sjukt vad trött man va.
Igår träffade jag Ebbut ett tag. Vi åkte till Johanna och kikade vad som höll på med i sin lägenhet. Hon fixade sitt kakel, skit snyggt (: , sen åkte vi på stan innan de stängde. Köpte två par trosor och örhängen.
Nu när Johanna flyttat har hon ju rensat bland alla hennes saker. Så man har fått as mycket fina grejjor. :) Skit snygg klocka, massa kläder, handukar ooooooooosv.
Jag ska grilla på en korv nu. Hörs ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback