Home sweet home

Det är faktist väldigt skönt att vara hemma i Brovallen :). Vill bara få ordning här inne så man känner att man trivs ännu bättre =).
Idag luncha jag och Ewwe, vi åt buffé på thai. Väääldigt gott =)
På min lunch passade jag på att köpa en jätte fin ring på åhléns och en julklapp till daddi :)!
På lördag blir klappen klar till Ebba. Sen är det bara johanna, axel, mormor, farfar, en till klapp till, till mammi och till robin :).
Inte långt kvar nu till den mysigaste dagen på hela året♥
Jag gick upp TIO ÖVER 7 imorse för att se julkalendern. Höhö. Hoppas den blir bra, verkar bättre än förra årets skit kalender iallafall!

Nu ska jag skuttfyra i min säng. Sova själv är inge kul=(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback