Tisdag

Jahapp.. Gud vad dagarna går fort. De bara springer iväg. Vill inte tillbaks till skolan. Längtar inte alls!!!
aaaaajjjjjaaaaaaaa, igår på min lunch åkte jag iväg med johanna och linus till tonys garage och fotograferade han och linus. Ganska shysst garage han har den där tony. hehe!
Idag bjöd jag och robin hem linus och johanna till skogsbo. Vi bjöd på good mat osså såg vi på film, bröderna karlsson. Rätt så bra och rolig film :)
Så nu sitter jag hemma i Brovallen och funderar på att lägga mig. Är ledig imorn för ska till falun. Men ska upp tidigare än vanligt.


ååhååå, jag längtar till torsdag kväll.. Julbord med  bästa arbetskamraterna på Åhléns♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback