torsdag

Haft fullt upp idag. Åkte till stan med robin först och kikade lite, hittade en present till ebbut som jag ska in och köpa imorn.. Hon fyller fan år snart. 14 ååårrr...  Sedan kom pappa till stan. Vi åkte och kollade efter lampor som jag ska ha på väggen i min stuga. Hittade på två lampor på mio. Tur att pappa betalar sånt säger jag bara. haha
Också köpte robin skruv för att han skulle sätta upp högtalarna. Vi fick låna en borr av pappa. Sen va skruvarna för stora. Så vi fick åka till brovallen igen för att låna mindre borr. Men då hade inte pappa det. Så vi fick åka till tobbe och blaaaaaaaa!! Däremellan har jag lagat mat också.. Sen ringde johanna nyss och berättade att hon slutar 5 på nyår istället för 23. UR härligt!!!


Lite tomt det ser ut nu. Vi har plockat undan allt utom bänken som tvn står på. Eftersom vi ska byta ut skiten!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback