Glad alla hjärtans dag

...eller vad man nu säger!

Min dag har vart rätt okej.Förutom att man inte fått någon puss av min snutt.
Jag kom hem vid tre inatt så det blev ganska sent för mig. När jag vaknade åt jag en god frukost. Sedan tog jag och mamma en lång promenad i det fina vädret =).
Jag fick choklad hjärtan av mamma:p aww.. Sen har jag och Robin snackat om en skit BRA grej till mig. Men får se hur de blir. Han kommer hem om 1 vecka och 5 dagar :) . Eller så kanske han kommer hem om En vecka :|. Jag hoppas verkligen det :D.
Jag och min lillebror axel var skit sugna på pizza idag. Vi frågade mamma om vi kunde köpa de. Men hon sa nej för hon stått och gjort mat.
Axel spelade då in massa saker på sin mobil som typ "snälla mamma, kan vi inte köpa pizza", sedan spelade han upp det för henne ungefär femtio miljoner gånger :). Men hon ville fortfarande inte köpa pizza..
Då skrev jag och axel en lapp till henne. Att vi kunde massera hennes rygg och fötter, vara extra snälla eller laga mat i en vecka om vi köpte pizza. Och faktist de fungerade! Så axel blev överlycklig.
Men de som stod på lappen har hon inte sagt något om så ;).

Förresten så fyller min broder år idag!
28 bast. grattttis :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback