Söndag

Idag har min mamma namnsdag :) hihi grattis på henne!
Jag duschade nyss kewin och smorde in honom och borstade hans tänder. Så sööt. Efter det blev han väldigt trött. Så jag och han la oss i mamma och pappas säng med en filt och han somnade ganska fort. Höll på att somna jag å. Hehe.
Igår hade jag och min älskling en jätte mysig dag. Vi sov ut ganska länge, gjorde oss klara sedan åkte vi och kollade på Ebbas match i Hedemora!
Vi var hemma rätt så sent och då fixade vi oss lite extra fina för vi skulle ut och äta :). Vi åt på trapper. Fläskfilé, beasås och pommes + sallad. Sååå gott och sååå mysigt :D<3.
Saknar honom redan. Han åkte nyss till stan för att umgås med hans familj idag:).

hööörsdååå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback