Tisdag

Hejhalloo.

Har varken haft tid eller lust att skriva i bloggen nu på någon dag! Tycker de är ganska tråkigt.
I helgen var jag iallafall med Smås och Marre hos henke en stund. Sen åkte vi hem till therese på fest!

Idag har jag och smås jobbat som fan känns det som. Vi skrev klart om krig på samhällen om varför det uppstår och massa ointressanta saker. Och nu på svenskan skrev vi klart om en författare som verkar helt weeeeeeeird..

På fredag natt kommer min lilla snutt hem. NI anar inte hur underbart de ska bli att få se honom igen och få en puss :). Det har jag saknat som en jävla skithög!!! ♥





Kommentarer
Linnea

Hahaha du är en skithög!! ;)

2010-02-23 @ 18:01:21 | http://faakkyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback