jag har ALDRIG varit så rädd i hela mitt liv

jag har alltid varit rädd för att åka hiss, låsa in mig på okända toaletter osv. Men just idag så kände jag ingenting för det. Jag blev kissnödig där borta i fagersta. Så jag, therese och malin gick in på toaletten. Som vanligt så var det jätte varmt inne på toan för elemenetet gick inte att slå av. Toa dörren gick först inte att låsa. Sen gick de. Vi gjorde våra behov.
Men sen när vi skulle ut.. Vi kom inte ut. Vi pröva och pröva.. Det fanns ingen luft där inne pga värmen.. Inget fönster. INGET!! vi var tre livrädda tjejer. Therese skrek och jag skrek. Efter tjugo minuter kunde vi knappt andas. Jag låg på golvet för att försöka på luft utifrån dörren. Alla på festen försökte dra bort dörren och vi skrek att dom skulle ringa någon.. Det är verkligen seriöst sa vi. VI KAN INTE ANDAS!! de andra bakom dörren skratta.. jag visste inte vart jag skulle ta vägen.. jag skrev sms till min lillasyster. Fick ingen luft alls.. Therese låg i badkaret utan syre och jag på govet. Malin satt på badkarkanten ..

Det blev en liten springa mellan och vi kudne langa över nyckeln till dom så de kunde försöka. De kunde inte.. Jag srkev sms till marre som var på andra sidan dörren att de verkligen måste ringa polisen eller nått. Alla bakom dörren var fulla.. Och ingen trodde det var allvarligt. Men jag lovar att där inne fanns de ingen luft.

Marre ringed polisen men hon kom inte fram.. Sedan kom någon snubbe med massa verktyg som började banka hur länga som helst på dörren.. Höll för öronen och tänkte.. snälla snälla... Jag gör vad som helst för frisk luft igen.. Jag var så jävla rädd...

Efter en stund när de bankat på dörren så försökte vi knuffa undan dörren igen.. Men de gick inte.. Igen och igen och igen.. SEN FICK VI UPP DÖRREN!!!! de hade slagit bort hela handtaget och låset.
Jag såg alla folk utanför och jag har inte vart så lycklig på länge!!! När jag såg marre började jag gråta riktigt mycket. Det låter kanske töntigt. Men om man är rädd för att bli inlåst och på en toalett som elementet är på högsta som inte ens går att stänga av så är man jätte rädd :( . Fem minuter till och de hade tagit slut på syre!

Annars har det varit en lyckad kväll!

puss



Kommentarer
Linnea

Men shiiiiiit! :O <33333

2010-01-03 @ 15:10:29 | http://faakkyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback