Måndag

hej:).

Idag har jag varit i skolan. Tråkigt som vanligt. Finns ingenting att göra på median! =/
Men kul att träffa smås och så :).

Vi tog bort julgranen idag, lite sent kanske men :p. Så vi hade lite julgransplundring. Haha, mamma gömde massa godispåsar vi skulle leta efter. Och axel gömde min. På tvättmaskinen ;).

Imorn efter skolan ska jag gymma, onsdag gympa, torsdag gym och gympa, fredag inget :O, lördag inget men sen på söndag ska jag på gympa igen XD. Kul..

Just nu sitter jag och pratar med Robin på msn. Vi har endel problem. Det har man väl alltid i förhållanden men det här är fan jobbigt.. Jag vill att han ska komma hem!!!Tre veckor och två dagar har gått.. Jag hoppas han kommer hem sista helgen i januari så jag får träffa honom en stund.
Älskar honom såå♥

Förresten så kollade jag lite efter praktik platser idag. Har redan fått fyra nej! Drygt :(

aja, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback