robin

jag älskar dig!

Jag vet att jag är elak ibland.. Kan inte rå för det. Fula ord bara kommer ur min mun helt plötsligt.. Vi har gått genom mycket tillsammans.. 2 år och 4 månader! Det betyder för mig!
Vi ska klara det precis som vi gjorde förra gången. Det är jobbigt både för dig och mig. Vi pratar högst 3 timmar på en dag om inte mindre. Det är tungt. Inte hört din röst på snart två veckor. Det är ännu värre.
Vi har planerat våran framtid tillsammans, och jag vill att det ska hålla! Vi ska skaffa bebis och en bebis hund :').
Vi ska även bo i ett fint mellan stort hus. Och jobba i Norge båda två sen när jag slutar skolan. Och resa jorden runt!
Jag saknar dig så jävla mycket! Du är det bästa i mitt liv, älskar dig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback