Skola

Orkar inte med den här dagen.. Trött som tusan är jag! 
Jag gick upp fem över halv åtta idag. Då blev det stressigt. Hann inte äta frukost, bara dricka ett glas utav mina vitaminer. Så jag ska gå och köpa en macka snart eller nå.. HUNGRIG!!!
Jag sitter iallafall i mac salen. Bara jag och Marre här. Vi har engelska. Mailade nyss in nå skit till Titti. Annars händer inte så mycket. 
Har matte kvart över tio tror jag, paallllaaaaa. Matte är fan det tråkigaste ämnet som finns, och jag suger verkligen påt. Kan fan ingenting. Och snart ska man göra nationellt prov i det också :@ Lycka till Mathilda.. Dom som är bättre än dig fick liksom IG. Undra om du får IG MINUS MINUS MINUS!!!! klart jag får!!
hörs



Kommentarer
Samuelrebekka

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-05-19 @ 10:53:43 | http://samuelrebekka.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback