SNOR +o(

Faan vad jag hatar att vara sjuk!!!! Jag vill faktist till skolan imorgon, det var så underbart att träffa mina klasskompisar idag, en stund dådå.. Dom gjorde mig glad ♥
Det som gör att jag kanske inte ska till skolan imorn är min förkylning, halsont och de jag skrev i förra inlägget. Jag hatar verkligen att vara i skolan när man sitter och snorar!!!!!!! Sen snyter man sig..... Efter 5 minuter snorar man lika mycket igen.. Så är de tyst i klassrummet. Då sitter jag där och snorar som en jävla fisk. (rogga). uuuuuuuuuuuuuuueeeee... :( Vill inte..
Får se om de förändrats något imorgonbitti..

hejdå.



Kommentarer
Linnea

ROGGA

2010-01-12 @ 21:16:36 | http://faakkyah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback