Söndag


Idag kommer jag till sängs i tid iallafall. :o Och jag ska upp kvart över sju också eftersom jag och Helena får skjuts av hennes mor till skolan:) soft!


Jag är så himla kääär i Robin.. Vi har pratat på msn idag och planerat nästa helg. Han kommer hem då ♥
Vi är så sjukt glada över att få träffa varandra. Allt känns mycket bättre nu när vi planerat in allt. Jag hatar att vara utan honom. Det är det värsta som finns!!
Kommer bli så överlycklig när jag ser honom så jag inte kommer veta vad jag ska säga. Kommer bli stumm, kommer vara nervös, kommer säkert ha handsvett hahah. Då har det gått 35 dagar sen vi sågs, 5 veckor. Och det är väldigt länge för oss som annars ses varje dag.
jaja, ska inte babbla mer om mig och min snutt nu. Ska försöka sova!
Godnatt.






Kommentarer
Anonym

AHHHWWW!! Du gör mig så glad!! jag är så lycklig som har dej!! du är bäst! vi är så bäst!!

Helgen kommer bli bäst!! Har saknat dig så jävla mycket! 5 veckor är tufft, men inget kan knäcka oss!!!

Min kärlek till dig är de starkaste jag kännt!

Du får mig att vilja leva!! Puss på dej älsklingen!!!

2010-01-24 @ 22:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback