Söndag

Hejsan!

Min helg har varit underbar. Jag och min älskling har varit hela helgen. Han kom till mig halv ett på fredagnatten och var jätte blyg. aaaaaaaaaaaaaw.. Då gick vi in till huset och jag bjöd honom på smörgåstårta, & vi åt i våra "fredagsmys" skålar! :)
På lördagen åkte vi till hans familj och fixade lite grejjor. Senare mot dagen åkte jag, helena och Robin till Västerås. Jag och Helena kollade på tobbe trollkarl :p. Det var rätt så skoj fast det var på dagisnivå :p.
Vi var in på ikea och några till affärer oxå!

Och idag har vi kollat lite på när Ebba spelade handboll. Och tagit en ISkall promenad.
Vi skulle ätit på en resturang idag men det hann vi inte med. På burning duck.
Det får bli i slutet av februari istället.

Så nu åker han om prick två timmar :( TRÅKIGT!!!

Vi har räknat ut att han är hemma hos mig igen om 3 veckor och 5 dagar. Och det klarar vi lätt eftersom 5 veckor utan varandra gick så himla fort :).
+ att då har jag sportlov så vi får en heeeel vecka tillsammans :D:D:D:D awut.

Robin köpte jätte fina ljussaker till mig idag. Som vi ska ha när vi flyttar ihop (snart).

Jag älskar honom mest av allt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback