Söndag


Hej alla glada!
Tänkte bara säga det att igår hade vi skoj! Jag, therese och murre drog till fors och kollade läget. Drog ganska snabbt därifrån oxå. Vi fick skjuts till stan vid tolv tiden för att dra hem till micke. Men han var inte hemma. Så vi fick gå in hos grannen och bekanta oss en stund.
Det blev inte så sent heller. Kom hem vid två tiden. Och idag har jag mått prima :)
Jag tog en promenad med Axel på morgonen, sedan åt vi lax, pressad potatis och grönsaker. mumma..

Min fader håller på ute i min stuga nu! jippii, så ena väggen blir nog klar dag! Inte med tapeter och de men allt de andra. Eller vet inte om jag ska ha tapeter. Vi kanske målar!
Längtar såå tills det blir klart:D.


hörsss




Kommentarer
Johnny

Va vacker & het du e.

2010-02-01 @ 15:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback