Chilldag med illröda ögon.

 Fyfan vilket helvete jag haft idag och igår. Kliat och kliat mig i ögonen. Rinner och rinner. Rödare och rödare. Oxå rinner det ur näsan. Nös 6 gånger i hjälmen härodagen oxå. Inte så kul.
Är hemma i Brovallen nu en liten stund. Hämtar medicin mot allergifan och min dator. Robins är inne på lagning. Han köpte en ny sladd till mina högtalare idag, så nu kommer det gå prima att lyssna på musik. Den andra var glapp och störd :@.
Försökte göra hemgjord pizza idag. Min deg blev för tjock så smakade bara deg av min. Robins blev perfekt :O som vanligt :/ jag lyckas aldrig.

Kanske ska ut och bada med therese idag, kvällsdopp :) Sen blire nog fiiilm.



urs vilken hemsk bild. Saknar verkligen inte vintern:S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback