Lördag

Hejhopp!
Jag klev precis opp. Kvällen blev trevlig igår:). Lite grillning, spel, skratt och vin! naaaaaaajsit värre;) tack att ni kom brudar ;).
Nu är det bara att tagga om. Jag ska fixa klart mig sen åka hem till Brovallen. Fixa lite där sen åker jag+familj-tobbe&johanna+robin till västerås. Därifrån åker vi buss till Stockholm.
Sedan blir det äta god mat, se Mustach och Europe som förband . Sen kommer KISS ut och lirar lite. Kommer nog bli ganska kul:).
Ansiktsmålning är något jag kommer satsa på:P. En stjärna runt ena ögat. Hehe
Förresten så tänker jag inte ta med någon kamera. Vet inte om min är för stor. Och har ingen liten kamera heller. Johanna fick nästan inte ta med min in på Lady Gaga. Och KISS är ju lite större och säkert hårdare på det där. Så jag skippar kameran. Orkar inte chansa att kanske bli av med den. Får ha bilder i huvudet istället!
höööörsdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback