Mycket Olika

Jag var som sagt med Elin idag! Vi skrubbade lite här och lite där tills vi blev hungriga. Vi tog oss sedan till VEGA och köpte världens godaste sallad. Vi satt ute i solen och åt den och snackade i typ tre timmar. Najjs!
Har fixat med lite bilder nu från helgen och från igår och idag som jag tänkte lägga upp.
Sen blire promenix med Elin♥
sötaste♥
mums! Sallat idag ;)
Jag
Grillade med johanna och linus igår:).
jag och robin: pepperstek, potatisgratäng, sallad
johanna och linus: kyckling potatisgratäng, sallad
Efterrätt: vitlöksbaugetter och glasstårta. Hehe
dricka: 3 bacardibreezer♥
Bilder från fredags :)
suddig men ♥
haha, PÖSS!
gooingar. THEREEESE. heheeeeeee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback