Söndag

Min söndag har varit slapppp.. Kikat tre filmer. Blir snart en till. Med min lillebror. Är lite barnvakt...
Kiss var grymma igår. Tog med mig pappas gamla lilla dåliga kamera. Så blev lite bilder. Men dåliga. Han och Ebba fick säkert bättre. Har inte orkar lägga in dem.
Kom hem ganska sent inatt. Halv två. Var några dryga raggare på bussen påväg hem som satt och skrek till varandra och drack öl.. (fortfarande). Så det var lite svårt att sova på bussen hem.
När vi kom hem somnade jag fortare än jag hann tänka. Okej, det kanske inte är så fort meeeeen. HOHO..
Jag och mulle ska sova i mamma och pappas säng inatt. Haha och se på beck som den sista filmen idag.

Imorgon bär det av till Arlanda. Jag och min räääpäär ska hämta mor och far!
Men jag lägger upp bilder sen från konsääären!

puss


Snart är det midsommar! Ett år sedan jag tog denna bild då:p. Blir nog att åka hem till Therese då med massa folk och fira miiidsommar:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback