söööndag och baaakis

Trött i hela kroppen är jag idag! ursurs..
Gårdagen blev skit rolig! Ewwe, johanna, susanna, wallen och henke kom hit. Vi drack lite och satt på balkongen i det fina vädret =). Grillade kyckling gjorde vi å :).
När jag och Evelinn fått i oss rätt mycket så dansade vi som två galna tanter. Så jag lyckades vricka till foten och tappade balansen, så satte mig ner på golvet och tog emot med händerna. Så just nu skulle jag behöva bandage på båda handlederna och kryckor. För kan knappt gå:(. Bra att man lyckas.
Vi tog oss iallafall till stan och åt lite pirre. Sen vände vädret. Spööööregnade. Lite blöt man blev :o.
Stod kvar med wallen på stan ett bra tag och snackade lite. Sen kom hennes boifriend och hämtade oss.
Idag åt jag pirre igen, hahah. Bakispizza är ju typ det bästa som finns =). Hoppas min fot blir bättre snart iallafall så jag kan ut och röra på mig ;/.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback