Lördag

Hej!

Gårdagen blev ganska galen! Kan det bli annat när man är ute med thessan?;) Haha.. Blev ju en hel del knäppa och hemska saker som hände.
Idag är jag baaaaakis och de är det tråkigaste som finns!! Fast har vart till stan och kollat lite. Hittade ett par kortbyxor på stan som jag fick. Så nu längtar jag ännu mer till sommaren tills jag kan använda sommarklääääder!!!!


jag och thessan igår










Jag idag.. Trött och sliten


slinker in med lite andra bildeeeeeer!


Jag i sälen påväg till backen.


axel vid stugan


kew


emilia och ebba


axel och jag


ebba och jag på toppen. Det där gör jag aldrig om. Ser inte så brant ut eftersom man inte ser hela backen. Fyfan




Mitt ög4 utan smink

Det var lite bilder som togs uppe i sälen! Bättre sent än aldrig.

Nu ska jag kolla på lilo stitch och äta ostbågar.

hörs






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback