Lördag

tjao jao..

Jag spelade nyss poker och nå annat skit spel med johanna, lajnus och Robin.. Jag vann faktist över alla en gång;D jippi! Då blev jag glad eftersom de är första gången jag spelar poker på riktigt :p. Vann liksom över Robin som skryter om hur bra han är bara för han har kunnat de i 40 år och jobbat som de. Menmeeen ;).

Imorse åkte jag, acke, robinP och frasse till sala och pimplade med hasse hela dagen. Skit skönt var det att sitta ute på sjön i solen och chilla:). Fick ingen firre däremot men ändå myys :). Vi grillade osv! Sedan åkte vi hem till Hasse och kollade på beck!

Nuuuu ska vi soooova så jääääävla gottttt... hejdå


Robin och jag på tåget


Robin och Hasse


Robin och Hasse


Hasse och Robin


Robin och jag


Axel





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback