Onsdag

tjena..

Idag har de inte hänt så mycket. Jag gick upp vid tio och fixade mig liite, efter några timmar åkte jag och Robin in till stan.
Vi skulle köpa med oss mat från burning men blev från vega istället :p. Sen åkte vi upp till Bagheera och jag hittade ett pannband som jag nog ska köpa imorgon! Sen blire kanske ett par skor på haglöf :) Robin ska köpa lika typ:p. Men nu har vi iallafall likadana mjukisbyxor så vi slipper "dela". ;P hehe matcharna!
Vi ska till Falun imorn och kika lite.. Kommer bli sköj, men de negativa är att vi ska upp tidigt =/.



Kommentarer
Linnea

Är så glad för eran skull, ni är så söta tillsammans. :)



Hur går det med utslagen? Bättre?

NU ÄR DET SÅHÄR ATT JAG INTE VET OM DET KAN GÅ EN DAG TILL UTAN ATT JAG SAAAAKNAR DIG DIN BÄVER.

2010-03-04 @ 10:41:51 | http://faakkyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback