Tisdag

hej..

Idag är jag hemma från skolan. Har ont i hela kroppen. Speciellt magen. :( , så det blir nog film hela dagen..
Kollade nyss genom massa bilder på min data. Ska snart formatera om datorn så måste lägga över flera tusen bilder på robins sålänge. Finns så mycket bilder som väcker minnen som jag vill ha kvar!

Som dom här tex;).


Min födelsedag när jag fyllde 17 ;). När mina vänner fixade en födelsedags fest till mig:) Naw!!


Kolmården med Robin 08.


festen hos amanda man aldrig glömmer!


balen i nian.


dragkampen!


gamla bilder på mig och bobbin


alla bilder på mig och smårre ;) ♥




kvällen när thessan fyllde 15 eller 16 då vi ringde kjelle så han kom och dansade med oss


daldansen ♥


festerna i robins förr förra lägenhet ;)


kvällen då jag och smås bakade pepperkakor! Miss it!!




grönalund med 9orna










9G♥ som jag nog aldrig kommer inse är över!


Jag och Elin ♥


Tiderna med Emmy man aldrig glömmer!












Media! ♥






Kommentarer
Mirre

Haha oj :o gamla bilder :D härliga minnen!

2010-04-21 @ 17:33:01 | http://www.MirelleEriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback