Torsdag

Hej!

Idag har jag, smås och murre fått höra "jag ääääälskar er" av våran fotolärare. Hehe, bara för att vi fotade inne i skolan på andra program tieeeeep.. Det var lite skojsigt..

Jag följde med Robin till sala för att hämta lite grejjor. Vi åkte tåg som inte blev så lyckat;) hahaaaaaaaaaaaaa..
Vi köpte piroger och COCA COLA VANILJ. Inte druckigt de på flera år så njöööt verkligen!
När vi kom tillbaks med tåget hämtade Elin upp mig. Så vi drog hem till mig och chillade. Har verkligen saknat henne. Kul att snacka om allt och skratta med Elon :)♥ .
Imorn ska jag kanske va med thessiiieeboi. Mi lajkar dät. Annars blirre väl nå annat sköj.


Mongo bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback