Torsdag

Hejhej!

Idag firar jag och Robin trettio månader tillsammans. Vi har varit i Falun och Borlänge och shoppat lite!
Bilder på de under min fula text ;).
Vi tänkte äta ute på ett fint ställe idag men mamma lagade en sån god mat så vi åt här hemma istället...
Fick ett brev hem idag som jag inte blev så glad över. Ska till Västerås den 6 April. :/ Drygt tycker jag!



Jag i bilen


Vi i bilen


Jag i bilen


Fetto i bilen


Mina nya byxor som gick sönder helt utan anledning som jag fick byta som tur var!

En tröja och en tshirt köpte jag idaa


En annan lorv som va söt


Ett svart underställ köpte både jag och Robin som är skit skönt! Fick även med ett lila pannband som snutten köpte till mig ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback