Robins födelsedag

Dagen började med att han fick frulle på sängen. Macka, äppeljuice och kakor. Gav honom en liten present då också. Ett kort och en guldspargris där han kan samla sina guldtior i :).
Sen kom det lite folk hit på dagen .
Jag skickade iväg honom vid halv åtta tiden. Eftersom jag skulle laga en överaskningsmiddag.
Jag grillade på lite fläskfilé och gjorde potatisgratäng med sallad till. Köpte en ros som han fick vid middagen också. Han blev jätte glad =) hihi. Trodde jag skulle bränna fläskfilén. Men det gick priiima (:
fläskfillen
la lite ballonger i fönstret ;D hoho
En blomma robin fick av sin kompis
rosen jag gav honom
mys
robin på morgonen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback