Torsdag och röd jävla dag

Jag gillar inte röda dagar! Eller på ett sätt. Vi är ju lediga från skolan:) Det är skönt! Plus att min syster fyller 20 idag. Så det är ju också något bra ;)
Jag och min pojkiiss ska hämta nyckeln till lägenheten imorgon. Sedan blir det äventyr. Ikea, europamöbler och massa andra ställen. Mycket möbler som behövs inhandlas. Ska bliii såååå kuuuul.. Så det blir att snickra ihop allt på kvällen och förmodligen sova där.
Grilla och massa mys med min bestis på Lördag. Hoppas på bra väder! Eller vad sägeru smås?:)

Det var träning imorse. Vi flyttade den till klockan 10 istället för 7 ikväll. Var ju inte det bästa vädret att lira boll i (Y). Men kul var det ändå:). ÄLSKAR FOTBOLL!! Och alla i laget är jätte duktiga och snälla. Jag och Therese känner oss verkligen välkomna in i gänget ;).
Jag fick nummer 22. Har alltid haft nr 16 så hoppades på det men det blir ju som det blir.

pöss








Kommentarer
nathalie

Lugnt mathilda :D nummer 22 får du bara på flaskan och bollen, men sen när vi spelar match beror det helt på vilken placering du har, vilket nummer du får :D som jag t.ex. är vänster ytterback och får nummer 2, sen rullar det på upp till 11 typ :) sen dom på bänken har nr 12-16 :D så man vet inte jämt vad man får för nummer på matcher:)

2010-05-13 @ 21:01:25 | http://nathaliesofiadenice.blogg.se/
Linnea

hohohoh jaaa <33

2010-05-13 @ 22:13:58 | http://faakkyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback