29

Mina fötter är heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt döda! Ebbut ska inte vara med på dansuppvisningen så jag ska nog inte kolla. Vet inte riktigt vad som händer ikväll.. Therese är klar med allt sitt skit klockan nio. DÅÅÅÅ ska vi kanske hitta på något. Försent att gå ut då tycker jag, om man ska vara där före tio för att ens komma in på hotellet. Eftersom crossfire kommer dit. Smockat med folk blir det nog.
Jag fick en praktikant skyllt idag som man sätter på tröjan eftersom julia (en annan praktikant) har slutat praktisera på åhléns. Då blev det en över till mig ;) Men jag ska ändra så det står mitt namn istället!
Nu ska jag gå och göra.. typ ingenting.. lata mig... duscha...äta..... osv!



Kommentarer
Jesperolivia

Thanks for the info!

2011-05-06 @ 11:37:24 | http://jesperolivia.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback