Lördag

Min lördag började med att jag vaknade i Brovallen. Sov där inatt. Jag, mamma, min morbror, mammas kompis, två hundar åkte till horndal i skogarna där och plockade svamp:). Vi var ute i tre timmar. Vi hittade ganska mycket svamp faktist!
Nu har jag blivigt förkyld också. Ganska drygt. Mitt halsont sitter kvar än :@ det göör sååå ont. Tror jag ska ut idag med Therese. Men blir lugnt annars blir väl min hals sämre :/.
Igår kväll cyklade jag över till Evelinn :) Riktigt trevligt att träffa henne igen. Nanette var också där. Vi såg på film och åt massa tjockis saker :).
Måste hoppa in i duschen nu för att hinna med allttt.. Men lägger upp lite bilder från idag först =)
kände mig lite som "lilla my" med en söt svampkorg :)
hittade inte så mycket gula kantareller :/
men mycket trattkantareller hittade vi. Eller vad dom nu heter :)
mammii
söötis hund som åt upp min ost! Inte på bilden men före :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback