Lördag

Ligger i soffan för tillfället och är proppmätt. Åt precis potatis, fiskpinnar och äggsås. Trött är jag från igår. Var ut med massa underbara flickor =).
Igår efter praktiken kom robin till västerås. Vi gick runt på stan och kikade lite. Vi skulle äta på något fint ställe men hittade inget bra. Så blev donken. hehe
Känns som det kommer bli väldigt mycket bilder i detta inlägg :O
Lite bilder från idag
ny mys tröja
vårat jätte städade kök ;) Borde diska lite nu när man är själv och inte har nå att gööra.
'
Blev lite för mycket sås men jag gillarT ;)

Bilder från igår
melinda och therese♥
jag och viktoria♥
skiiit kul kväll med mycket minnen ;)



Kommentarer
Emelie

Ja det var jätte roligt, kul att ni kom :D Och snyggt mitt hår är på sista bilden ;) haha <3

2010-10-16 @ 14:18:34 | http://taas.blogg.se/
Emma

den maten såg bannemej läskig ut haha :o

2010-10-16 @ 15:51:15 | http://courageux.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback