Lördag

Det blev lite utgång igår ändå fast det blev så sent. Så vi gick på crossfire. Så bra var dom inte. Plus att dom var snuskiga tycker jag.
Men kvällen var annars super kul =) Stod vid robin och spelade en stund på krogen. Så råkade jag släcka ner lampan vid spelbordet och två vakter kom och drog bort mig. Herregud. Lite överdrivet kanske. Bara att tända den igen..............
Jag väntar på att mamma ska ringa. Vi ska till kyrkogården. Länge sedan man var där så vill följa med idag =)
Sen ska jag kika på marknaden en stund. Nya strumpor är ett MÅSTE!
Orkar inte fixa mig idag. Är såå tröttt från igår ;P



Kommentarer
Emelie

Hej!

Dagens blogg har utsets, kika in och kolla om du vart vinnaren, annars kommer det nya chanser imorgon! :)

Kram

2010-10-30 @ 16:13:08 | http://taas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback