måndag

Tog tag i mig själv imorse och åkte till praktiken. Vilket jag inte skulle gjort. Mår sämre i halsen nu. Kan inte prata. Min hals/haka, kindbeen och allt sånt är svullet som inåt i helvete.. Får ha värmekudden på halsen. De är det enda som hjälper. Ytterst lite!!
Imorgon blir jag hemma. Måste vila upp mig nångång.
Robins familj var här igår. Hans pappa gjorde dillkött till mig. Min favorit mat:).
Sen lagade vi eller dom lagade ordning fläskfille och potatisgratäng. Kändes lite onödigt att äta som sagt eftersom mina smaklökar suger pung!
Jag och min söta pojkvän såg nyss på film. Robin Hood! Ganska bra, och ganska så jävla lång.
jag och en bit av min fuling♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback