Måndag

Hejhallå!
Imorse åkte jag till praktiken som vanligt. Inte min dag kände jag idag. Fick världens magvärk när jag satte mig på tåget i sala. Samma magvärk som jag alltid får. Tänkte; nej! Det får inte hålla i sig. Men jo, det gjorde det. Fick sätta mig ner sen vid tågstationen i västerås för jag hade så jävla ont. Så fort jag ställde mig upp högg de. Såg att det gick ett tåg hemåt 30 min senare. Satt och väntade ifall det skulle gå över. Men det gjorde det inte. Tog det tåget hem. Kändes lite ovärt allting alltså. åkte tåg fyra gånger på lite mer än två timmar. =/
Jag hade ingen skjuts från stationen heller sen och inget busskort med mig. Så jag började gå. Frös som en idiot och magvärken satt i. Gick från krylbo station till skogsbo tandläkaren. Då hämtade Robin mig. Han sov innan och jag fick inte tag på honom. När jag kom hem värmde jag min vetekudde och la den på magen och somnade i soffan. Har varit vaken ett tag nu och sett på filmer. Otur jag ska ha jämt :(.
Förstår inte vad som händer inuti min mage. Min vetekudde hjälper iallafall♥
Såhär ser den ut. Grå med nyckelpigor på ;P



Kommentarer
AmandaIA

magkatarr kanske ? har jag haft i 4 år. Då får man jätteont i magen, speciellt när man står upp. Man måste typ gå ihopvikt känns det som. Hoppas det blir bättre Thildis! <3

2010-10-18 @ 22:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback