21

Imooorrrrnn fyller anna panna 18 bast. Och jag har köpt en liten present åt na ;) hihi
Tråkigt för henne att vara på expressbild nästan hela dagen på hennes födelsedag bara. Men vi börjar tio imorn. LIIITE SKÖNT! sov morgon till sju. Överlycklig :)
Ska snart ta en promenad till shell. Fast jag tycker att jag gått tillräckligt idag. går fan en halv mil om dagen när jag praksiterar. Trivs på praktiken gör jag å.
Jag och Anna har blivigt besatta av varm choklad ;) vi tar med oss våra små påsar och värmer vatten där borta. Mycket godare än vanlig oboy.
fan gör ja?
så jävla rund



Kommentarer
Natalie

Sv: Aw tack hjärtat : Ja men klart vi ska ut och fota! Bilderna kommer bli jätte fina bara det blir mer färg på träden och solen skiner : <3

2010-09-21 @ 20:07:00 | http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback