aaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Hemma nu från familjen flinta!
Nej men nu luktar jag bebis. Hållt i Emilia rätt mycket. Hon är så söt!!
Ebba låtsas sov i soffan hos tobbe för vi skulle se vad kevin gjorde. Då viskade han; ssshh bibba sover. Så hiiiimla gos-söt han eee.
Jag har ganska tur jag, kommer få skjuts varje dag till Västerås (H). Men sen får jag nog ta tåget hem. Men skönt att vägen dit är fixad!
Fick körkortsboken av sofia idag. Hon har ju tagit sitt körkort så nu äre min tur ;). Måste bara ta mig i skinnet och öppna den! Men det fixar jag nog.. Nångång.
wohooo.. Skulle vart perfekt om man haft körkort nu.. skit ozzåå



Kommentarer
Natalie

Sv: Jaa men självklart :D Kommer bli katastrof, men sjukt roligt ;D <3



Sötnos på bilden där :*

2010-09-05 @ 15:34:28 | http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback