crazy dag!

Gjort mycket idag känns det som!
Åkte till skolan idag och pratade med Tony. Jag skulle ta reda på vad månadsbiljett till tåg kostade. Så jag gjorde det i västerås där de har en resebutik. Så köpte det där. Nu äre bara att åka tåg..
Åkte till praktikplatsen sen och presenterade mig. Min (handledare) visade mig runt och pratade lite. Jag var skit nervös. Trodde först att det skulle se ut som en butik eller vad man ska kalla det. Men de hade precis flyttat. Till ett vanligt hus. Som var ganska stort. Så trodde att jag kommit fel först.
Det var bara unga som jobbade där så det kommer nog bli roligt. Mest pojkar. Eller såg bara pojkar. Men tydligen så praktiserar någon tjej där från min skola. Så ska bli intressant att se vem det är:).
När jag hälsat på åkte vi tillbaks till tågstation och letade på en lätt väg som jag kan gå varje dag för att hitta till expressfoto. Det ligger ungefär 2 km från tågstationen. Så jag kommer få lite motion att gå där varje dag :D.
Blev donken innan vi drog hem. Som vanligt. fy vad gott d var.
Håller på att tvätta nu oxå. Typ andra gången jag gör det helt själv;) så dutttiii jag är.
Ska kika tågtider nu. Sen blire en promenix med mamma. Sen sova tiiiidigt!!
bajj
köpte nya tjockisar häromdagen! as sköna.



Kommentarer
B E C C A

Jag ska antagligen också börja pendla till Västerås i höst. Hur mycket kostar ett pendlingskort? Hur länge räcker det osv :)?

2010-09-06 @ 21:57:47 | http://styledby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback