fredag

hoj!
Har inte haft tid att skriva.
Fullt upp hela tiden.. Praktiken är iallafall löst. Verkar som man får pendla mellan avesta och västerås. Fick praktik i Västerås på expressbild! Hoppas det blir roligt! Killen jag pratade med i telefonen lät iallfall hur snäll som helst:D.
Jag är skit trött.. Rensade precis ut min garderob igen. Blev en proppfull kasse med massa skit jag aldrig använder. Jag kan aldrig slänga kläder. Det känns hur dumt som helst. Vet inte varför. Antingen ger jag bort eller så får det bara ligga. Måste skärpa mig! Nu finns det iallafall lite utrymme bland kläderna och jag vet lite bättre vart jag har allt.
Jag och mamma åkte till sala igår. Köpte två söta bhar, vilket behövdes!!! två t-shirts och 5 par tjockisstrumpor nu till hösten :).
Idag var jag till skolan en stund. Letade på en som heter tony. Skulle snacka om pengar jag ska ha av skolan till att pendla och till mat. Men han hade inte tid med mig.... Så ska dit på måndag morgon.. Samma dag som jag börjar i västerås. Så måste ringa kristian (expressbild) och säga att jag kommer senare:O:O:O:O:O:O::O::O:O
Ska ner på stan nu och köpa VÄRLDENS SÖTASTE STEKPANNNA!! rosa dessutom.
hoj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback