lööördag

Just nu kokar jag ägg! Jag ska göra en ägg och räk baugett till frukost ;D.
Klev upp ganska sent idag. Men det blev lite sent igår oxå. Therese kom hit. Vi gick och åt goodmat. Sedan bestämde vi oss för att kila ner till star. Trevliga cacke kom och hämtade oss i skogsbo så vi slapp gå. Lite najjs bil hon har.........................
Vi hade inte så mycket pengar med oss jag och therese. Så vi satt där och började ha lite tråkigt. Vi var sugna på driiink. Sen fick vi lite tur :) Inte varje dag någon kommer fram och ska bjuda två tjejer hela kvällen. Svin nice!
Petra skjutsade hem oss sen på natten. Hon är bra snäll hon.
Efter min feta baugett ska jag ta mig en dusch sen promenera lite. Och sist men inte minst drar jag över till Natalie. Vi ska laga mat och vara feta sen vet jag inte vad som händer :)
therese och jag igår. Det var sååå mörkt och hade ingen bra lampa. Sååååååå mörka bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback